torsdag 20 oktober 2011

Idag är det torsdag. Jag har bestämt att jag ska försöka städa mitt rum, packa lite och göra historieläxan som skulle varit inlämnad i måndags. Sen ska jag träffa Frida och fairtrade-fika också för det hann vi inte igår.

Varje gång jag ska resa bort blir jag stressad och känner mig sjukt opepp dagarna innan. Jag ser fram emot att åka dit jag ska och ha roligt, men jag hatar att packa så mycket att jag börjar prokrastinera. Jag städar, tvättar, läser, googlar bilder på Scully och dör lite av hennes snygghet och så läser jag alla bloggar jag någonsin hört talas om. Men när jag väl packat och sitter på tåget/flyget/bussen/båten/rymdskeppet eller whatever så känner jag mig pepp. Men just nu känner jag bara att jag inte orkar åka till england även fast jag så himla gärna vill.

SEN så mitt i allt det här så har jag bokat en resa till edinburgh i december!!!!!!! JIPPI! Elin bor ju där så jag ska hälsa på henne. GLAD.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar