söndag 29 maj 2011

Namn: Lovisa Jernberg
Piercingar: I öronen
Tatueringar: Nej, men vill skaffa!
Längd: 159 cm.
Skostorlek: 38
Hårfärg: blond.
Fräknar: Jaaa!! Fast bara på sommaren.
Motto: öh...
Kär? Nä.
Önskar du att du bodde någon annanstans? I en mysig lägenhet i scottland!
Tycker du att du är attraktiv? Nej.
Vilket schampo använder du? Det vi har hemma! Just nu garnier tror jag...
Vilken parfym använder du? En billig som luktar vanilj!
Vad är du rädd för? Ensamhet, Spindlar, alla insekter, stora hundar som vill hoppa upp på en.
Gillar du att tvätta? Såklart inte.
Gillar du berg- och dalbanor? Jaaa!!!

Senaste…
Filmen du hyrde? En konstig skräckfilm som var så trist och knäpp att jag och Rebecca gav upp.
Filmen du köpte? Öhhh...räknas några avsnitt av dr who? Annars var det Harry Potter and the deathly hallow part 1.
Låten du hörde: Josephine - Barndi carlile
Låten du laddade ner? Laddar inte ner.
Personen du ringde? Frida tror jag allt!
Personen som ringde dig? Mami <3
TV-program du såg? Doctor who
Person du tänkte på? Linda <3

Favorit…
Låt: Hm. Idag är det Dark come soon med tegan and sara!
Sak att göra: Äta med vänner!
Sport: Friskis och svettis höhöhöhö
Dryck: Pepsi max, lyxshake, oboy, te.
Kläder: Klänningar och kjolar!
Film: Idag säger jag Walle för den är gullig. Men det varierar.
Bil: Öhhhh.
Serie: Doctor who!!!

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Gudja!
Gråtit över en flicka? såklart!
Ljugit för någon? a.
Varit i slagsmål? näää.
Blivit arresterad? Nej.
Träffat någon från internet IRL? Jaaa. Många kompisar! Första gången var jag...14.

Antal…
Gånger du varit kär? Hm, vet inte riktigt.
Gånger ditt hjärta brustit? Några.
Hjärtan brustet på grund av dig? Inte så att jag har värsta kollen direkt.
Tjejer du kysst? Några
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Michelle, Rebecca, Hanna, Stina, Linnea. Typ.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Två!

Senaste…

Boken du läste? Hm. En doctor who - bok! -nörd-
Personen du fick e-mail av? Min chef!
Personen du fick brev av? H&m!
Personen du fick sms av? Orkar inte kolla inkorgen!
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Har två familjer! Länge sen...
Saken du köpte? Marabous nya med cocos och banan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar